tirsdag den 25. juli 2017

8 ugers kursus på Skals håndarbejdes Skole


"Held i uheld". I januar blev jeg afskedig med fratræden d. 31. august 2017. I den forbindelse fik jeg et beløb fra kompetencen puljen. Jeg valgte at komme på et 8 ugers højskoleophold på Skals håndarbejdes skole.
I løbet af de 8 uger kom jeg omkring: strik, broderi, syning, vævning, handskesyning, knipling, bogbinding, orkis og akvarel.
Der var også indlagt en studietur til Paris, men jeg måtte desværre melde afbud, da min far gik bort samme morgen, vi skulle køre.
Jeg fik mange dejlige timer på skolen sammen med de andre kursister. Vi arbejde ofte meget koncentret. Jeg var den ældste elev. Jeg nød, at være sammen med de unge.
Jeg vil forsøge at vise hvad jeg arbejde med i løbet af de 8 uger. Starter med strik: fik et fint kompendium. Fik lært at strikke fletstrik, valgte at strikke et pandebånd til barnebarnet. Måske ikke så meget, men fik kun 2 dage da jeg startet mit i en periode. Men pyt lidt, men godt.

 
Billedet er fra udstillingen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...