fredag den 17. februar 2017

Grums i forårs farver





Har ledt efter vejledning til "Grums" heldigvis kunne en kollega oplyse at det var meget enkelt, - og ja, det er det også - en stangmaske, en fastmaske - næste række stangmaske i/over fastmasken og fastmaske i/over stangmasken - starte og slutte med en stangmaske. En forårs grøn var et musthave, jeg er nu begyndt på en mint - " eller hvad man nu kan kalde denne farve".
Inden da havde jeg forsøgt mig med en klud i multifarvet garn, hvor der skulle kommet et spændende mønster ...... bare ikke på min klud. Sandsynligvis er farvelængderne ikke lange nok eller noget med hækle fastheden. Jeg gik frem efter denne video https://www.youtube.com/watch?v=7OkoDwynOj4 .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...