tirsdag den 16. juli 2013

Twistet hjerte


Jeg er p.t. helt vild med at sy Twister/Squaredance ... blev inspireret til dette hjerte da jeg Google ordet Twister. Jeg gik straks i gang, heldigvis havde jeg et lager af lyserøde og røde stoffer. Jeg synes selv, at det er sødt. Nu mangler jeg at få det quiltet, hvilket jeg har nævnt tidligere ikke min favorit disiplin. Desuden mangler jeg en aftager/køber til tæppet. Mit lager vokser.
I dag kom posten med Martha Thompson's bog Square Dance - Fancy Quilts from Plain Squares. Bogen er købt igennem Amazon.uk. Både Amazon og ebay har mange patchwork og broderi bøger.

2 kommentarer:

  1. Et flot hjerte. Ja tvister er en skøn blok at sy. Skal man have en aftager til tæpperne man syr, det har jeg ikke, jeg syer alligevel, fordi jeg kan lide det.
    syhilsner Esther

    SvarSlet
  2. Hej Esther
    Tak for din hilsen.
    Nej, man skal ikke ha' en aftager til tæpperne ... jeg syer også fordi jeg kan li' det og fordi der blokke/teknikker, der skal afprøves.

    Sommer syhilsen
    Ketty

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...