mandag den 8. oktober 2012

Skals uge 40-1




Jeg har været på broderikursus på Skals - højskolen for design og håndarbejde. Der blev broderet og broderet. Super god uge - jeg har næsten ikke fået armene ned endnu. Start opgaven var en lille smykkepose, her blev vi udfordret med hulsøm, Elins picoer og hvidsømsgrunde. Den blev jeg ikke helt færdig med, men det bliver den engang og så kommer der et billed. De to hørservietter med blomster er færdig og deb grønne serviet med Elins picoer i prangfarver. Terningen med  tryk og broderi, toilettasken og julesækken med hjerte vil jeg vise efterhånden som de bliver færdige.

1 kommentar:

  1. Det er nogle rigtig flotte ting du har fået lavet. Kan godt forstå du næsten ikke har fået armene ned i nu. Kunne også godt tænke mig sådan en uge til fordybelses. Det må være en virkelig god oplevelse

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...